Jak ovlivňují algoritmy vaši třídu, Praha, 31. 10. 2024
Jak ovlivňují algoritmy vaši třídu, Praha, 31. 10. 2024
Během setkání si představíme aktuálně připravovanou audiovizuální lekci zaměřenou právě na to, jak algoritmy ovlivňují obsah, který děti na sociálních sítích sledují, a jak tento obsah formuje jejich názory, chování a psychické zdraví
Budeme také diskutovat o způsobech, jak děti vzdělávat v kritickém přístupu k sociálním médiím nebo jak je podpořit v tom, aby neskončili v tzv. králičích norách. Hlubší vhled do celé problematiky pak nabídne i odborník na problematiku algoritmů Josef Holý, který dorazí v odpoledním bloku.
Doplňující informace
Registrace je závazná. V případě, že se po přihlášení nebudete moci dostavit, budete vyzváni k zajištění náhradníka.
Účast na semináři je ZDARMA.
Osvědčení
Seminář je akreditován MŠMT. Osvědčení o absolvování vám rozdáme na konci semináře.
Program semináře:
9:00 – 9:35: Zahájení a seznámení účastníků semináře
9:35 – 9:45: Představení webu JSNS.cz a jeho novinek
9:45 – 10:00: Přestávka
10:00 – 11:30: Představení lekce Radikální algoritmy
11:30 – 12:30: Oběd
12:30 – 13:30: Představení lekce Proč a jak tiká TikTok
13:30 – 14:30: Přednáška hosta (1. část)
14:30 – 14:45: Přestávka
14:45 – 15:30: Přednáška hosta (2. část)
15:45 – 16:00: Sdílení zkušeností a vyhodnocení semináře
Občerstvení
Během semináře bude pro účastníky připraveno občerstvení a oběd.
Lektoři
Jindřich Novotný, lektor JSNS, ZŠ Žitomířská, Český Brod
Jakub Hromas, lektor JSNS, ZŠ Horní Počernice, Praha
Host
Josef Holý, technolog a spoluautor podcastu Kanárci v síti
Kontakt
Jindřich Přívratský - koordinátor projektů mediálního vzdělávání JSNS, jindrich.privratsky@jsns.cz
Datum a čas konání | 1. 10. 2024 09:00 - 16:00 |
---|---|
Místo, adresa | Kavárna Husovka - Husova 242/9/110 00, 110 00 Praha |
Cena | Zdarma |
WWW | https://www.jsns.cz/vzdelavani-vyucujicich/seminare-kurzy/prihlaska/1751958 |
Pořadatel | JSNS |
Cílová skupina | vyučující na 2. stupni ZŠ, vyučující na SŠ, metodici prevence |
Kapacita | 25 |